Nieuwsbrief zondag 15 mei14.05.2022

De collecten vinden plaats in de eredienst voorafgaand aan de prediking.
De eerste is voor de diaconie en de tweede voor kerkbeheer.
Bij de uitgang kunt u middels de zendingsbussen geven voor de zending.
Uw gift digitaal overmaken blijft uiteraard ook mogelijk.

Extra Collecte:
Vandaag is er een extra collecte die bestemd is voor onderhoud van kerk en gebouwen.
Uw gift hiervoor kunt u ook overmaken op rekeningnummer:
NL 61 RABO 0349 0001 07 onder vermelding van: “onderhoud kerk en gebouwen”

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Vandaag is er tijdens de morgendienst kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Koffie/Thee na de morgendienst:
Na de morgendienst wordt u een kopje koffie of thee aangeboden op het plein bij d’Ekkelkaamp en is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten en even na te praten.

Examentijd:
Achterliggende week zijn de examenweken weer begonnen. We willen graag allen die deze weken, ook vanuit onze gemeente, examens afleggen kracht, wijsheid en zegen toewensen in deze intensieve en vaak ook spanningsvolle tijd.
We hopen natuurlijk van harte dat jullie het allemaal tot een goed einde brengen.
Om persoonlijk mee te kunnen leven, ontvangt de kerkenraad graag even een berichtje van degenen die examen doen dit jaar. Willen jullie dit even doorgeven aan de dominee? Alvast bedankt!

Zondagsschool:

Uitnodiging jubileumconcert zaterdag 21 mei van kinderkoor
‘De Kleine Parels’ m.m.v. Marcel en Lydia Zimmer.
Wie van de kinderen van de gemeente heeft zin om mee te gaan naar het jubileumconcert van kinderkoor ‘De Kleine Parels’ in Nieuwe Pekela.
Vertrek bij d’ Ekkelkaamp op zaterdag 21 mei om 18:15 uur. Je wordt weer thuis gebracht. Graag opgeven voor vrijdag 20 mei bij Dineke Clazing (06-13521318) of Roelianne Wilzing (06-48200171).

Mannenzangavond: