Pasen 202206.05.2022

Met vreugde kijken wij terug op de erediensten die gehouden mochten worden tijdens de afgelopen paasdagen.

Eerste Paasdag:
Op Eerste Paasdag morgen, met een bijna volle kerk, mocht het evangelie van de opgestane Christus rijkelijk gepredikt worden en mochten acht doopleden van onze gemeente hun ja-woord geven op de belijdenis vragen en zo opgenomen worden in onze gemeente als belijdend lid. Na de dienst werd in d’ Ekkelkaamp door zeer velen gebruik gemaakt van de gelegenheid om de nieuwe lidmaten te feliciteren en hen Gods zegen te wensen. De kerkenraad is dankbaar dat het weer mogelijk is om met zo velen samen te komen in de erediensten en de ontmoetingen naderhand.
Wij wensen Peter, Frank, Gert, Dorothée, Lizanne, Geline, Arwin en Martine ook van deze plaats van harte Gods zegen toe, met de woorden zoals op de achterkant van de liturgie stond afgedrukt:
“Ga met God en Hij zal bij je zijn”.
Vanaf deze plaats willen wij doopleden, jongeren en wellicht ook ouderen, oproepen om de komende maanden na te denken over het volgen van  belijdeniscatechese in het komende seizoen. Jongeren: Praat er eens over met jullie ouders! Ouderen: Overdenk, misschien voor het eerst of opnieuw, hoe zegenrijk het is om ook aan het avondmaal deel te kunnen nemen.
Dominee Van den Berg wil er graag met u/jullie over in gesprek.

Tweede Paasdag:
Op Tweede Paasdag mocht in de eredienst de bediening van de Heilige Doop plaatsvinden aan Britt Janna Koudstaal. Velen, gemeenteleden en gasten mochten hiervan getuige zijn. In deze dienst zongen de kinderen van de zondagsschool enkele liederen en verleende Genesis haar medewerking.
Wij wensen Rein en Fianne Koudstaal van harte Gods zegen bij de opvoeding van Britt.

De kerkenraad wil iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage, op welke manier dan ook,  voor hun medewerking aan de erediensten van de afgelopen paasdagen.