Covid-1915.03.2022

Einde aan beperkende maatregelen voor kerkelijk leven vanaf 25 februari 2022.
Zo luidde de kop van de tekst die wij van het Interkerkelijk contact orgaan inzake overheidszaken, het CIO, mochten ontvangen. Vanaf zondag 27 februari kunnen de erediensten weer onbeperkt voor wat betreft het aantal kerkgangers worden bezocht. Hiermee is (vooralsnog) een einde gekomen aan het aanmelden voor de diensten.
De kerkenraad roept u op indien mogelijk  de erediensten weer trouw te bezoeken met de woorden uit Psalm 122 vers 1:
“Ik ben verblijd, wanneer men mij Godvruchtig opwekt: Zie wij staan gereed, om naar Gods huis te gaan: Kom, ga met ons en doe als wij!”
Vanaf nu kunnen alle ingangen weer gebruikt worden.

Indien mogelijk is enige afstand tot degenen die niet tot uw huisgezin behoren nog wel aan te bevelen.
Wij vragen u bij het bezoeken van de diensten de algemene regels zoals die nu nog van toepassing zijn in acht te blijven nemen. Het dragen van een mondkapje is niet meer verplicht, indien u echter de behoefte voelt om een mondkapje te blijven dragen dan kunt u dat gerust doen.
De collecten worden voorlopig nog gehouden bij de uitgang. De eerste collectant collecteert voor de diaconie en de tweede voor kerkbeheer. Bij een extra collecte heeft de eerste collectant twee collectebuidels.
De beperkingen voor wat betreft het aantal te zingen verzen/coupletten is opgeheven.