Nieuwsbrief zondag 13 februari12.02.2022

De collecten vinden plaats bij de uitgang van de kerk door middel van de collectebuidel.
Als u de eredienst niet kunt bezoeken dan verzoeken wij u om de collecten over te maken per bank. Wij adviseren u het bedrag dat u voor vier zondagen zou geven één keer per maand over te maken in verband met de verwerkingskosten die voor iedere aparte boeking in rekening worden gebracht.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Bijbelkring Verplaatst:
In verband met de rouwdienst en begrafenis van mw. Potze wordt de Bijbelkring verplaatst naar
Dinsdag 1 maart 2022. (Zowel ’s middags als ’s avonds).

Vervolgstof Genesis 1
Het doet goed om te merken dat de ‘leerdiensten’ in de middagdienst over Genesis 1 aanslaan en worden gewaardeerd.
Ik deed echter afgelopen maandag de enigszins teleurstellende constatering dat ik de komende tijd niet verder kan met deze prekenserie. Er staan een groot aantal bijzondere diensten op de planning, waardoor er pas D.V. mei weer de gelegenheid is om met de vervolgstof uit Genesis verder te gaan.
Ds. G. van den Berg

Doopdienst:
Volgende week zondag zal in de morgendienst de Heilige Doop worden bediend aan Lotte de Wijk.

Extra Collecte:
Zondag 20 februari wordt er een extra collecte gehouden die bestemd is voor kerk en onderhoud van de gebouwen.

Boekentafel:
Maandag 14 februari is er de uitgebreide boekentafel:
’s middags van 15.00 – 16.30 uur en ’s avonds van 19.00 – 20.30 uur.
Tijdens de openingstijden van de boekentafel is er ook de mogelijkheid om collectemunten te kopen.

Vandaag is er tijdens de morgendienst kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Vrijwillige Bijdrage 2022:
De actie Vrijwillige Bijdrage 2022 loopt nog steeds. Tot nu toe is er een bedrag van €. 116.174,-- toegezegd.
Het college van kerkrentmeesters is dankbaar voor deze gedane toezeggingen.
In 2021 bedroegen de toezeggingen € 127.190,--. Het college hoopt nog op een aantal toezeggingen en vraagt de gemeenteleden die hun toezegging nog niet opgestuurd of afgegeven hebben deze alsnog in te sturen.
Dit kan via de daartoe bestemde dozen bij de uitgang van de kerk, bij d'Ekkelkaamp of bij kerkrentmeester Fissering, Luringstraat 52.
Opsturen via de post kan ook, dit kan naar Hervormde gemeente Onstwedde, Kerklaan 7, 9591 AH Onstwedde.
Ieders bijdrage is nodig, alvast hartelijk dank.

Oefenen Jong Genesis:
Maandag 14 februari vervalt het oefenen van Jong Genesis.
De volgende keer dat we weer gaan zingen is Maandag 28 februari van 14.00 – 15.00 uur in d’Ekkelkaamp.