Nieuwsbrief zondag 6 fenruari05.02.2022

Erediensten:
Vooralsnog zijn de erediensten alleen te bezoeken op uitnodiging. Zoals u in de media hebt kunnen lezen blijft de wettelijke regeling van 1,5 meter afstand tot hen waarmee er geen huishouding wordt gevormd vooralsnog van kracht.
Wij verzoeken u vriendelijk bij het bezoeken van de diensten de algemene regels met betrekking tot Covid-19 in acht te nemen.

De collecten vinden plaats bij de uitgang van de kerk door middel van de collectebuidel.
Als u de eredienst niet kunt bezoeken dan verzoeken wij u om de collecten over te maken per bank. Wij adviseren u het bedrag dat u voor vier zondagen zou geven één keer per maand over te maken in verband met de verwerkingskosten die voor iedere aparte boeking in rekening worden gebracht.

Extra collecte:
Vandaag is er bij de uitgang een extra collecte ten behoeve van het Werelddiaconaat. De opbrengst gaat naar het project 10 27 van de GZB en is bestemd voor medische apparatuur voor een ziekenhuis in Noordoost Congo. In het kerkblad kunt u hier meer over lezen. U kunt uw gift ook overmaken op rekening nummer: NL 44 RABO 0349 0041 96 van de diaconie met vermelding van “Congo”.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Boekentafel:
Maandag 7 februari is er boekentafel in d’Ekkelkaamp, van 19.00 – 20.00 uur.
Maandag 14 februari is er weer de uitgebreide boekentafel zowel ’s middags als ’s avonds.
Op14 februari is er ook collectemunten verkoop.

Vandaag is er tijdens de morgendienst kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Zondagsschool:
Vandaag is er om 11.00 uur zondagsschool in d’Ekkelkaamp.

Vrijwillige Bijdrage 2022:
De actie Vrijwillige Bijdrage 2022 loopt nog steeds. Binnenkort hopen we u te kunnen informeren over de eindstand. Het college van kerkrentmeesters is dankbaar voor de gedane toezeggingen, en vraagt de gemeenteleden die hun toezegging niet aan de vrijwilligers hebben kunnen meegeven om deze alsnog in te sturen.
Dit kan via de daartoe bestemde dozen bij de uitgang van de kerk, bij d'Ekkelkaamp of bij kerkrentmeester Fissering, Luringstraat 52.
Opsturen via de post kan ook, dit kan naar Hervormde gemeente Onstwedde, Kerklaan 7, 9591 AH Onstwedde.
Ieders bijdrage is nodig, alvast hartelijk dank.