Nieuwsbrief zondag 13 juni12.06.2021

Mededelingen

Gemeentezang:
Alleen de slotzang kan weer samen als gemeente gezongen worden.

Ingelaste Extra collecte:
Vandaag is er een extra collecte ingelast voor de noodhulpactie 'Samen in actie tegen corona', georganiseerd door de 11 samenwerkende hulporganisaties Giro555 waarvan onder andere Kerk in Actie, Cordaid, Nederlandse Rode Kruis e.a. deel van uitmaken. Giro555 komt in actie bij uitzonderlijke rampen. In India voltrekt zich een ramp en laat de verwoestende gevolgen van corona zien. Kerk in Actie biedt met haar lokale partners hulp in onder andere India en Nepal en geven medische noodhulp aan coronaslachtoffers, leggen zuurstofvoorraden aan, verstrekken beschermende kleding en vaccinatiematerialen aan zorgverleners en trainen hen in het geven van goede COVID-zorg en het geven van vaccinaties.
Er wordt een dringend beroep gedaan op uw steun, in gebed en met uw gift. Meer informatie kunt u o.a. lezen op www.kerkinactie.nl of www.giro555.nl.
U kunt uw gift overmaken op het rekeningnummer van de diaconie NL44 RABO 0349 0041 96 onder vermelding van 'Giro555'.

Vakantiebijbelgidsen:
In de hal van de kerk liggen de vakantiebijbelgidsen uitgegeven door Ark mission.
Hier kunt u een exemplaar van meenemen. Ook voor de kinderen ligt er een vakantiebijbelgids.
Mocht u niet in de gelegenheid zijn om een exemplaar mee te nemen maar wel graag een vakantiebijbelgids zou willen dan kunt u contact opnemen met de diaconie
(W. Eeuwema 06 12874846)

Boekentafel (met verkoop collectemunten) gewijzigde openstelling:
DV maandag 14 juni is de boekentafel alleen open van 19.00 – 20.30 uur.
Tijdens de openstellingstijden van de boekentafel is er ook weer verkoop van collectemunten

De middag-openstelling komt deze keer te vervallen in verband met vaccinatie-ronde in d’Ekkelkaamp door huisarts.

Extra collecte:
DV zondag 20 juni is de extra collecte van de diaconie bestemd voor de IZB. Met uw gift helpt u mee het evangelie te verspreiden in Nederland. Giften hiervoor kunnen worden overgemaakt op rekening nummer NL 44 RABO 0349 0041 96 van de diaconie met vermelding van “extra collecte IZB”.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba.
T (0599)332035 / M 06-15328233.