Nieuwsbrief zondag 23 mei22.05.2021

Meededelingen

Aanmelden voor het bezoeken van de kerkdiensten:
Het aantal gemeenteleden dat tijdens de erediensten aanwezig kan zijn is vanaf hemelvaartsdag sterk uitgebreid. De kerkenraad roept u op om, als het mogelijk is, trouw te blijven komen onder de verkondiging van het Woord.
Aanmelden kan via het registratieformulier op de website van de kerk: www.hervormdonstwedde.nl  In het oranje blok boven aan het hoofdmenu klikt u op <(Aanmelden) Eredienst>.
Hebt u geen internet en wilt u zich toch aanmelden voor de kerkdiensten dan kunt u contact opnemen met diaken Gert Meijer T (0599)332666..

Heilig Avondmaal:
De kerkenraad is momenteel bezig met de voorbereidingen voor de viering van het Heilig Avondmaal op DV zondag 6 juni. Door diverse aanpassingen in te voeren bij het bedienen van Brood en Wijn acht de kerkenraad het verantwoord om in de kerk weer het Avondmaal te houden.
Daarna moet u de categorie “Avondmaalsdiensten”  aanvinken. U krijgt t.z.t. dan automatisch een uitnodiging voor de deelname aan één van de Avondmaalsdiensten.
Indien u zonder emailadres bent ingeschreven voor de erediensten dan kunt u voor het aanmelden voor de Avondmaalsdiensten contact opnemen met diaken Gert. Meijer T (0599)332666.

DV zondag 30 mei wordt in de morgendienst de voorbereiding voor het Heilig Avondmaal gehouden.

Extra collecte:
Vandaag (zondag 23 mei)  is er een extra collecte voor het werk van de GZB. (Pinksterzendingscollecte)
Uw gift kunt u overmaken naar rekening: NL 44 RABO 0349 0041 96 van de diaconie onder vermelding van: “extra collecte Pinksterzending”.

Website Hervormd Onstwedde:
Er zijn al langere tijd problemen met de website hervormdonstwedde.nl. Hierdoor kunnen er onder andere geen  nieuwsberichten, foto’s, e.d. worden geplaatst. Er wordt druk gewerkt aan het oplossen van de storing. De informatierubrieken op de site zijn wel te benaderen en de preekbeurten zijn tijdelijk opgenomen in het oranje blok boven aan de site.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba.
T (0599)332035 / M06-15328233.