Nieuwsbrief zondag 25 april24.04.2021

Beroepingswerk:
Gisteren (24 april) mochten wij het verheugende bericht ontvangen dat ds. Van den Berg de vrijmoedigheid van de Heere mocht ontvangen om het beroep aan te nemen dat onze gemeente op hem heeft uitgebracht. De verwachting is dat de pastorie in de zomer weer bewoond wordt. De datum van bevestiging en intrede is nog niet bekend.
Wij danken de Heere dat Hij ons een nieuwe herder en leraar heeft geschonken en bidden dat de komende periode voor ds. Van den Berg door de Heere gezegend wordt, nu de periode van loslaten van de Hervormde Gemeente St. Philipsland is aangebroken.

Mocht u naar aanleiding van het aannemen van het beroep nog willen reageren, dan kan dat naar onderstaand adres:
Ds. G. van den Berg,
Esdoornhof 11
4675 AV Sint Philipsland

of via een e-mail.

Extra collecte:
Vandaag is er een extra collecte die bestemd is voor de kosten van Kerk-TV.
Meer informatie hierover kunt u lezen in het kerkblad van april.
Uw gift hiervoor kunt u overmaken naar rekening nummer: NL44 RABO 0349 0041 96 t.n.v.
Diaconie Hervormde Gemeente, met vermelding van “extra collecte Kerk-TV”.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba.
T (0599)332035 / M 06-15328233.