Nieuwsbrief zondag 11 april10.04.2021

Beroepingswerk:
Vandaag zal de beroepen predikant Ds. Van den Berg in beide erediensten voorgaan.
De kerkenraad nodigt u/jou van harte uit om deze diensten, of via de inmiddels verzonden uitnodiging bij te wonen, of thuis mee te kijken en/of luisteren via kerkdienstgemist.nl.
We bidden tot de Heere dat de prediking in deze diensten tot zegen mag zijn voor allen en wij vragen een bijzondere zegen voor hem, die als beroepen predikant het Woord mag bedienen. Ds. Van den Berg stelt het op prijs dat u reageert op de prediking. De contactgegevens staan hieronder vermeld.

De familie Van den Berg is zaterdag de hele dag te gast geweest in Onstwedde. Er is kennis gemaakt met enkele afgevaardigden van diverse verenigingen, clubs en colleges. Dit alles met in achtneming van de Covid-19 voorschriften. Het interview met ds. Van den Berg, dat zaterdagmiddag is opgenomen, is gedurende deze week nog terug te zien via kerkdienstgemist.nl.

Ds. Van den Berg zal de beslissing op het uitgebrachte beroep uiterlijk DV zaterdag 24 april 2021 bekend maken.

Wanneer u contact wenst op te nemen met ds. Van den Berg dan kan dat, bij voorkeur, door middel van een kaartje of brief naar:

Ds. G. van den Berg,
Esdoornhof 11
4675 AV Sint Philipsland

of via een mail.

Extra collecte:
Vandaag is er een extra collecte die bestemd is voor de HGJB. Uw gift hiervoor kunt u overmaken naar rekening nummer: NL44 RABO 0349 0041 96 t.n.v. Diaconie Hervormde Gemeente, met vermelding van “extra collecte HGJB”.

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba.
T (0599)332035 / M 06-15328233.