Nieuwsbrief zondag 4 april04.04.2021

Mededelingen

Beroepingswerk
Zaterdag 10 april komt ds. Van den Berg met zijn gezin kennismaken met onze gemeente n.a.v. het uitgebrachte beroep. Er is een programma opgesteld waarbij ze kennismaken met de kerk, d'Ekkelkaamp, de pastorie, het dorp en de gemeente.

Deze kennismaking gaat door de coronamaatregelen anders dan we gewend zijn, maar gelukkig is er nog veel mogelijk. Er vindt onder andere met een kleine delegatie van verschillende verenigingen een kort gesprek plaats.

Interview met ds. Van den Berg
Van 17.15 uur tot circa 17.45 uur wordt een interview gehouden met ds. Van den Berg. Dit interview wordt live uitgezonden via kerk-tv en kerk-radio, de uitzending is nog een week na het interview terug te kijken.

Vragen aan de dominee die u/jij graag zou willen stellen in dit interview kunnen doorgegeven worden aan de scriba, uiterlijk woensdag 7 april.
(scriba@hervormdonstwedde.nl).

D.V. Zondag 11 april gaat ds. Van den Berg in beide diensten voor.
In de nieuwsbrief van 11 april wordt het postadres en e-mailadres van ds. Van den Berg vermeld, zodat u hem via deze weg kunt benaderen.

Om alvast een beetje kennis te maken, staat onderaan deze nieuwsbrief een gezinsfoto van de fam. Van den Berg.

Extra collecte:
Volgende week zondag is er een extra collecte die bestemd is voor de HGJB.

Jeugdclubs op Tweede Paasdag middag:
Op D.V. Tweede Paasdag (maandag 5 april) organiseren de gezamenlijke jeugdclubs een Paas-challenge: ‘De Weg door Jeruzalem’. Tijdens een leuke puzzelroute door het dorp word je meegenomen door de stad Jeruzalem in de tijd van Jezus. Aan de hand van QR codes word je door het verhaal geleid. Onderweg doe je verschillende opdrachten en los je puzzels op waardoor je een volgende locatie ontvangt.
Om alles zo goed mogelijk te organiseren in verband met de Coronamaatregelen willen we jullie vragen je deelname per mail door te geven aan Annelyn Wubs:  af_hoekzema@hotmail.com. Je groep mag, op basis van de huidige Covid-19 regels, uit maximaal 2 personen bestaan of uit personen die huisgenoten van elkaar zijn. Je moet een gewenste starttijd doorgeven, zodat er niet teveel personen tegelijk starten. Je kunt tussen 13:30 en 16:00 uur starten.
Er zijn aan deze challenge geen kosten verbonden. Je moet alleen een Smartphone met QR scanner en mobiel internet meenemen. Een hoofdtelefoon of ‘oortjes’ zijn handig, maar niet noodzakelijk.
Wij hopen dat iedereen meedoet aan deze leuke activiteit!
Gezinsfoto familie van den Berg:

Voor pastorale ondersteuning kunt u contact opnemen met de scriba.
T (0599)332035 / M06-15328233).