Nieuwsbrief zondag 22 augustus21.08.2021

Mededelingen:

Startweekend winterwerk: “Geloven is doen” DV 4 en 5 september:
In zowel de morgen- als de middagdienst van zondag 5 september zal dominee Van den Berg dit thema vanuit het bijbelboek Nehemia uit een verschillende invalshoek in de preek behandelen.
Voor de middagdienst wordt gezocht naar een mogelijkheid om zoveel mogelijk gemeenteleden aanwezig te laten zijn. Muziekgroep Genesis zal dan ook  haar medewerking verlenen. Na afloop is er gelegenheid om samen op het kerkplein na te praten onder het genot van een kopje koffie/thee of fris.
Voor DV zaterdag 4 september zijn er de volgende activiteiten gepland:

s' Ochtends willen we alle gemeenteleden van 75 jaar en ouder 'verrassen' met een ontbijtje. Dit zal tussen 8.30-9.00 uur worden bezorgd. Voor dieetwensen (doorgeven vóór 28 augustus) en informatie over het ontbijt kunt u contact opnemen met Ingrid Sterenborg (ook als u liever geen ontbijtje wenst te ontvangen). Mailadres:  of telefoonnummer: M 06-25014936.
De ontbijtjes zullen coronaproof worden klaargemaakt en bezorgd.

‘s Middags is er een fietstocht van ongeveer 27 km uitgezet voor alle leeftijden. Starten kan tussen 13:00-15:00, er zullen 2 tussenstops zijn waar u/jij een pakje frisdrank en iets lekkers krijgt aangeboden. We hopen op veel deelname bij de fietstocht, er kan individueel of in groeps- of gezinsverband worden gefietst.
Vanaf 16:00 zijn er broodjes hamburger te verkrijgen bij d 'Ekkelkaamp.
Vanaf 17:00 uur wordt er een GPS-tocht georganiseerd. Tussen 17:00 en 19:00 kan er gestart worden. Er worden op verschillende locaties in het dorp opdrachten verstopt. Deze locaties moeten gezocht worden aan de hand van de ontvangen GPS-coördinaten. Zorg ervoor dat u/je een (opgeladen) telefoon meeneemt. Dit kan eveneens individueel of in groeps- of gezinsverband.
We hopen op een gezegend weekend.
Geessiena, Arnold, Ingrid, Annet, Sanne, Riët en Aart-Jan

Extra collecte:
DV zondag 29 augustus is er een extra collecte bestemd voor de zending. Hiervoor kunt u uw gift overmaken op rekeningnummer NL 44 RABO 0349 0041 96 tnv Diaconie onder vermelding van: “Zending”.

Evangelisatie Platform Alteveer, Onstwedde en Vlagtwedde:
DV zondag 22 augustus wordt er een evangelisatiebijeenkomst gehouden in “De Drijscheer” te Alteveer. Aanvang : 19.00 uur. Spreker is dhr. M. Leussink uit Bovensmilde en muzikale medewerking wordt verleend door gospelgroep Eliatha. Reservering is niet noodzakelijk, er is plaats voor maximaal 60 personen.

Kopij Kerkblad:
Kopij voor het kerkblad van september kunt u aanleveren tot en met woensdag 25 augustus aanstaande, bij voorkeur per e-mail   of bij de scriba: (Besselinglaan 2).