Nieuwsbrief zondag 25 juli24.07.2021

Covid-19:
Bij het bezoeken van de kerkdiensten zijn wij helaas genoodzaakt om de corona-regels zoals die op dit moment van toepassing zijn te handhaven, temeer omdat het aantal besmettingen met Covid-19 de afgelopen weken weer sterk aan het toenemen is bij zowel jongeren als ook bij ouderen.
Ons kerkgebouw heeft op basis van de 1,5 meter regel een maximale capaciteit van 75 personen, waarbij er maximaal 3 personen (2+1) in één bank kunnen zitten, indien die niet uit één huishouding komen.

Voor de goede orde wijzen wij u nogmaals op de afspraken die hierover gemaakt zijn:
1.    Ingang via de toren
2.    Bij het betreden van het kerkgebouw 1,5 meter afstand bewaren
3.    Handen ontsmetten bij binnenkomst
4.    Placeren: de gastheer of gastvouw wijst u een zitplaats aan. Aan de hand van de aanmeldingen wordt de avond voor de kerkdienst een zitplaatsenschema gemaakt, zodat het placeren ordelijk verloopt, het is daarom niet mogelijk om zelf een zitplaats te kiezen.
5.    Bij het verlaten van het kerkgebouw ook 1,5 meter afstand bewaren.

Wij verzoeken u bij het bezoeken van de kerkdiensten bovenstaande afspraken na te komen en de aanwijzingen van de koster en de gastheer of gastvrouw op te volgen.

Indien u over het bovenstaande nog vragen hebt, dan kunt u contact opnemen met de samenstellers van het gebruiksplan voor ons kerkgebouw in het kader van Covid-19:
Scriba: B. Trenning
Diaken: G. Meijer
Ouderling kerkrentmeester: M. Kruiter.

Openstelling Kerk:
Op DV zaterdag 31 juli 2021 is de kerk geopend van 14.00 uur tot 16.30 uur voor bezichtiging en bezinning.

Vakantie:
Ds. Van den Berg en zijn gezin hebben vakantie van vrijdag 16 juli tot en met zondag 8 augustus. Gedurende deze periode kunt u voor pastorale ondersteuning contact opnemen met de scriba.
T (0599) 33 20 35 of M 06 15 32 82 33.