Viering Avondmaal01.06.2021

De kerkenraad acht het, met in achtneming van een aantal maatregelen, weer verantwoord om het heilig avondmaal te houden. Zo zal de wijn rondgebracht worden in kleine cupjes en het brood uitgedeeld worden door de ouderlingen (voorzien van mondkapje en handschoenen)  die rondgaan door de kerk. De bediening van brood en wijn zal plaatsvinden in zowel de morgen- als de middagdienst, zodat zoveel mogelijk belijdende leden deel kunnen nemen. Na de rondgang van brood en wijn in de middagdienst zal de dankzegging voor het heilig avondmaal plaatsvinden.

Voor de deelname aan de viering van het heilig avondmaal is het nodig dat u zich hiervoor aanmeld. Hiervoor is op de reserveringssite van kerktijd.nl een categorie “avondmaaldienst” toegevoegd. Wanneer u deel wilt nemen aan de viering dan dient u in te loggen op genoemde site (met uw emailadres en wachtwoord) en de categorie “avondmaaldienst” aanvinken. Indien u zonder emailadres bent ingeschreven voor de erediensten, dan kunt u voor het aanmelden contact opnemen met diaken Gert Meijer T (0599) 33266).

De kerkenraad nodigt u van harte het sacrament, nadat we dit een jaar niet hebben kunnen vieren, weer te komen vieren.