Uitnodiging intrededienst09.07.2021

Aan alle gemeenteleden

DV zondag 11 juli ontvangen we uit Gods hand weer een eigen herder en leraar. Voor onze gemeente een hele bijzondere en blijde dag. We willen de hele gemeente de mogelijkheid bieden om ’s middags aanwezig te zijn bij de intrededienst van onze nieuwe predikant ds. van den Berg.
De parkeerplaats bij d’ Ekkelkaamp zal, met in achtneming van de geldende coronaregels, als “kerkterras” worden ingericht. Via een groot scherm kan de dienst dan in de buitenlucht worden meebeleefd. Er zijn voldoende stoelen aanwezig, zodat er voor ieder een plaats zal zijn. Op deze middag zal er kinderoppas aanwezig zijn in d’ Ekkelkaamp. Onze gasten, die deze dag in ons midden zijn, zullen een plaats in de kerk ontvangen. De overige beschikbare plaatsen in de kerk zullen eerst worden gevuld en daarna de plaatsen op de parkeerplaats. Na de dienst is er gelegenheid om elkaar, onder het genot van een kopje koffie, te ontmoeten.

De kerkenraad hoopt dat alle kinderen,  jongeren en ouderen deze middag bij de eredienst aanwezig zullen zijn. Door onze aanwezigheid mogen we blijk geven van onze dankbaarheid en betrokkenheid bij de gemeente en zo mag er ook een warm welkom zijn voor ons nieuwe predikantsgezin.
We hopen dat de weersomstandigheden het mogelijk maken dat we op deze middag weer als hele gemeente samen kunnen zijn en een gezegende zondag uit Gods hand ontvangen. Laten we, als het mogelijk is, onze plaats niet leeg laten op deze middag!